Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.

Fizetés, szállítás


Vásárlási feltételek


A termék kiválasztása
A vásárlónak lehetősége van választani, illetve rendelni az áruház termékei közül. A vásárló a kiválasztott termékre kattintva megtekintheti annak bővebb ismertetőjét. Vásárlási szándéka esetén a megvásárolni kívánt terméket a „Kosárba” gomb megnyomásával egy virtuális kosárba helyezi. A Kosár „Megtekintés” gombjára kattintva megtalálja a vásárlás során kosárba helyezett termékeket, valamint a számla végösszegét és a szállítási költséget. Itt leellenőrizhetik rendelésük helyességét, különös tekintettel az árakra és a mennyiségekre, melyeket igény szerint módosíthatnak, javíthatnak is. A kosár automatikusan kiszámítja a rendelés végösszegét.

A rendelés elküldése
Ha megfelelőnek tartja a kosárban elhelyezett termékek mennyiségét, leellenőrizte a végösszeget, és úgy döntött, hogy meg szeretné vásárolni őket, akkor egyszerűen kattintson a "Pénztár" gombra. Áruházunkban lehetősége van regisztráció nélkül is a vásárlásra, ezért három lehetőség közöl választhat:

  • már regisztrált vásárlóként szeretne-e belépni
  • új vásárlóként akar regisztrálni
  • esetleg regisztráció nélkül akar vásárolni

Ha korábban már vásárolt áruházunkban, úgy adja meg a korábbi regisztráció során megadott e-mail címét és jelszavát. Ha új vásárlóként szeretne regisztrálni, akkor adja meg a vásárláshoz szükséges adatait, amelyeket a rendszer eltárol, és a legközelebbi vásárlás alkalmával már csak be kell jelentkeznie. Regisztráció nélküli vásárlás esetén adja meg számlázási és szállítási címét.
A következő lépésben válassza ki az Önnek megfelelő szállítási módot:

  • GLS házhozszállítás
  • GLS csomagpont: kizárólag mobiltelefonszámokat képes kezelni a rendszer. Vezetékes telefonszámok megadása esetén a futárszolgálat nem tudja kiszállítani a csomagpontra a megrendelt termékeket.
  • GLS csomagautomata: kizárólag mobiltelefonszámokat képes kezelni a rendszer. Vezetékes telefonszámok megadása esetén a futárszolgálat nem tudja kiszállítani a csomagautomatába a megrendelt termékeket.
  • MPL házhozszállítás
  • MPL csomagautomata
  • MPL PostaPont
  • MPL postán maradó szállítás

Személyes átvételre nincs lehetőség. Biatorbágyi telephelyünk nem funkcionál személyes átvételi pontként.
 

Ezt követően egy Önnek megfelelő fizetési módot kell választania:

  • Utánvét - (készpénzes vagy kártyás fizetés házhozszállítás esetén, a küldemény átvételekor az Express One vagy a GLS futárszolgálat munkatársának)

Amennyiben egy vevő utánvétes rendelése nem kerül átvételre, a következő rendelése leadásakor kizárólag előrefizetést teszünk lehetővé számára. 

GLS csomagpontra vagy csomagautomatába történő szállítás esetén kérjük tájékozódj a fizetési feltételekről a térképes keresőben, ugyanis nem minden helyszínen biztosított a bankkártyás fizetési lehetőség.

  • Bankkártyás fizetés SimplePay-el (VISA, VISA Electron, Mastercard, Maestro) - KIZÁRÓLAG MAGÁNSZEMÉLYEK SZÁMÁRA HASZNÁLHATÓ
  • Banki átutalás SimplePay-el - KIZÁRÓLAG MAGÁNSZEMÉLYEK SZÁMÁRA HASZNÁLHATÓ. A TRANZAKCIÓ VÉGREHAJTÁSÁRA 10 MUNKANAP ÁLL RENDELKEZÉSRE. AMENNYIBEN EZEN IDŐ ALATT NEM TÖRTÉNIK MEG AZ ÁTUTALÁS, A TRANZAKCIÓ AUTOMATIKUSAN VISSZAFORDÍTÁSRA KERÜL. KÜLFÖLDI BANKSZÁMLA ESETÉN A VISSZATÉRÍTÉS BANKTÓL FÜGGŐEN AKÁR TÖBB HETET IS IGÉNYBE VEHET.

Ha egyetért a megrendelés tartalmával, akkor a megrendelés elküldéséhez kattintson a „Megrendelés” gombra.

Egészségpénztári számla igénylése esetén kérjük a „Megjegyzés a rendeléshez” rovatban feltüntetni az egészségpénztár nevét és a tagkódot.


Árak
Áraink a rendelés időpontjában érvényes listaárak, amelyeket a webáruházban a termékek mellett találnak. Az árak bruttó árak, az ÁFÁ-t tartalmazzák, azonban ezek az árak nem tartalmazzák a szállítási költséget. A szállítási költség a pénztár folyamat során a megrendelés véglegesítése előtt, valamint a Vásárlási feltételek között is megtalálható. Amennyiben a webáruházban hiba vagy hiányosság lép fel a termékeknél vagy az áraknál, fenntartjuk a jogot a korrekcióra. Ilyen esetben a hiba felismerése illetve módosítása után azonnal tájékoztatjuk a vevőt az új adatokról. A vevő ezt követően még egyszer megerősítheti a megrendelést, vagy lehetőség van arra, hogy bármely fél elálljon a szerződéstől.

A rendelések feldolgozása
A rendelések feldolgozása munkanapokon 24 órán belül megtörténik.

Adatbeviteli hibák javításának lehetősége
Az adatbeviteli hibák javítására a „Megrendelés” gomb megnyomása előtt van lehetősége.

Visszaigazolás
Minden rendelésről e-mailes visszajelzést küldünk. Ez azt jelenti, hogy a rendelés feladását követően egy automatikus e-mailt kap a rendelés beérkezéséről és (később) egyet a várható szállítási időpontról. Telefonos egyeztetés esetén hívja az ügyfélszolgálatot vagy az e-mailben található telefonszámok bármelyikét.

Fizetési feltételek
Áruházunkban utánvéttel, bankkártyával és SimplePay banki átutalással történő fizetésre van lehetőség. A SIMPLEPAY BANKKÁRTYÁS FIZETÉS ÉS A SIMPLEPAY BANKI ÁTUTALÁS KIZÁRÓLAG MAGÁNSZEMÉLYEK SZÁMÁRA HASZNÁLHATÓ.

Szállítás
Webáruházunkban rendelt küldemények szállítása és kézbesítése a cégünkkel szerződésben álló futárszolgálat által történik. A megrendelés leadását követően küldött visszaigazoló e-mail annak tényét közli, hogy a megrendelése sikeresen továbbításra került cégünkhöz. A megrendelés feldolgozása után a megrendelt árut a futárszolgálat részére átadjuk és értesítést küldünk a szállítás várható időpontjáról. A szállítás időpontjáról lehetősége van egyeztetni a futárszolgálattal a tőle kapott visszaigazoló e-mailben található telefonszámon.

A csomagok kézbesítése a futárszolgálat által munkanapokon történik 8-17 óra közötti időszakban. A szállítási idő 3 munkanap a 12:00 óráig leadott megrendelések esetében. 12:00 óra után leadott megrendelések esetében a szállítási idő 4 munkanap. A kiszállítások időbeni szervezését a megbízott futárszolgálat végzi. MPL által történő szállítások esetén a szállítási határidő meghosszabbodhat.

Szállítási díjak

  Szállítási díj (bruttó) Szállítási díj (bruttó)
Rendelési érték (bruttó) GLS házhozszállítás/csomagpont/csomagautomata MPL házhozszállítás/csomagautomata/PostaPont/postán maradó szállítás
0 - 9 999 Ft 1 790 Ft 2 590 Ft
10 000 - 17 999 Ft 1 490 Ft 2 390 Ft
18 000 Ft -  ingyenes ingyenes


Magyarország területén kívül szállítást nem vállalunk. 

A szállítástól elállás
Ha a webáruház a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a szerződésben meghatározott áru nem áll rendelkezésére, illetve a megrendelt szolgáltatást nem áll módjában nyújtani, köteles erről a megrendelőt tájékoztatni. A webáruház nem köt szerződést kiskorúakkal. A megrendelő a kereskedelmi feltételek elfogadásával nyilatkozik arról, hogy nagykorú.

A termék visszaküldése
A terméket csak eredeti állapotában és csomagolásában, hiánytalan mennyiségi, minőségi állapotában vesszük vissza.

Amennyiben eláll az adásvételtől, erre 14 naptári napon belül lehetősége van az áru átvételét követően. A visszaküldés tényét a hartmannwebshop@hartmann.info email-címen jelezze a rendelési kód megadásával. Ezt követően futárszolgálatunk felveszi Önnel a kapcsolatot, és átveszik a csomagot. A megrendelő viseli az az áru visszaküldésével kapcsolatban felmerülő költségeket.

Szerződéskötés feltételeire vonatkozó tájékoztatás
A szerződéskötés nyelve magyar, a megkötött szerződés nem minősül írásba foglalt szerződésnek. A szerződés nem kerül iktatásra, utólag nem lesz hozzáférhető.

Elállási jog/Visszaszolgáltatási garancia
A megrendelő a szerződéstől 14 naptári napon belül indokolás nélkül elállhat. A megrendelő az elállás jogát attól a naptól kezdve gyakorolhatja, amikor az árut átvette. Az értékesítő köteles a megrendelő által kifizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb az elállást követő harminc napon belül visszatéríteni.
A Vásárló nem gyakorolhatja elállási jogát, amennyiben a megrendelt kozmetikai termék (krém, kötszer, stb.) csomagolását felbontotta, és/vagy rendeltetésszerű használatát már megkezdte.
A megrendelő viseli az elállási jog gyakorlása miatt az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerülő költségeket. A megrendelőt ezenfelül egyéb költség nem terheli. Az értékesítő azonban követelheti az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését. Ha az elállási jog alapján visszaszállított áru nincs kifogástalan, újra eladható állapotban, akkor a megrendelő kártérítésre kötelezett, amennyiben az áru állapotának romlását, tönkremenését, vagy visszaadásának másmilyen ellehetetlenülését szándékosan vagy hanyagságból idézte elő.
Amennyiben a termékről felbontás során a kézbesítést végző személy (postai kézbesítő, futár) jelenlétében derül ki, hogy bizonyítottan sérült, és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, a termék visszavételét, az értékesítés törlését azonnal biztosítjuk. Bármilyen nemű sérülést, tartalomhiányt a küldemény kézbesítése során az átadó-átvevő közötti tényállási jegyzőkönyvnek kell tartalmaznia! Utólagos tartalomhiányért, esetleg sérülésért felelősséget vállalni nem tudunk!
Az elállási jog gyakorlására vonatkozó 45/2014. (II. 26.) Kormányrendelet szövegét letöltheti a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság honlapjáról.

Téves fizetés
Téves fizetés esetén az értékesítő a banki jóváírás után 15 munkanapon belül visszautalja a megrendelő által kifizetett összeget.

Tulajdonjogi kikötés
A leszállított áru a vételár teljes kifizetéséig a szállító tulajdonában marad. Amennyiben a Vásárló korábban már úgy rendelt terméket, hogy azt a kiszállítás során nem vette át (ide nem értve azt az esetet, amikor elállási jogával élt), vagy a Termék „nem kereste” jelzéssel érkezett vissza az Eladóhoz, az Eladó a megrendelés teljesítését a vételár és a szállítási költségek előre történő megfizetéséhez köti.

Eladó visszatarthatja a Termék átadását, ameddig nem győződik meg arról, hogy a Termék árának kifizetése sikeresen megtörtént az elektronikus fizetési megoldás használatával (ideértve azt az esetet is, amikor az átutalással fizetett termék esetén Vásárló a tagállama szerinti pénznemben utalja el a vételárat és az átváltás, valamint a banki jutalékok, költségek miatt Eladó nem kapja meg teljes mértékben a vételár és a szállítási díj összegét). Amennyiben a Termék ára nem került teljes mértékben kifizetésre, az Eladó a vételár kiegészítésére hívhatja fel a Vásárlót.

Megrendelés módosítása, törlése
A 2001. évi CVIII. törvény értelmében a megrendelés leadásakor a vásárló felé azonnal értesítést küld az eladó webáruház szoftvere a rendelés felvételének tényéről. Ez az értesítés nem minősül az eladó és a vásárló között létrejött szerződésnek! Csupán jelzi a vásárlónak, hogy rendelési igényét rendszerünk regisztrálta és továbbította az eladó illetékes munkatársa felé.

Amennyiben a vásárlóhoz ez 48 órán belül nem érkezik meg, akkor a vásárló ajánlattételi kötöttségei megszűnnek.
Az eladó a rendelés teljesítésének megkezdéséig megadja a lehetőséget a vásárlónak rendelése visszavonására elektronikus úton. A rendelés teljesítésének megkezdésekor a vásárló e-mailben és/vagy telefonon értesítést kap a teljesítés várható időtartamáról, és a teljesítés megkezdésének tényéről, ezután már csak személyesen vagy a "Vevőszolgálat" vagy "Elérhetőségek" menüpontok alatt található elérhetőségek valamelyikén keresztül van lehetőség rendelésének visszavonására.

A megrendelés utólagos módosítására csak írásos formában, e-mailben kerülhet sor.