Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.

Fizetés, szállítás


Vásárlási feltételek


A termék kiválasztása
A Vásárlónak lehetősége van választani, illetve rendelni az áruház termékei közül. A Vásárló a kiválasztott termékre kattintva megtekintheti annak bővebb ismertetőjét. Vásárlási szándéka esetén a megvásárolni kívánt terméket a „Kosárba” gomb megnyomásával egy virtuális kosárba helyezi. A Kosár „Megtekintés” gombjára kattintva megtalálja a vásárlás során kosárba helyezett termékeket, valamint a számla végösszegét és a szállítási költséget. Itt leellenőrizhetik rendelésük helyességét, különös tekintettel az árakra és a mennyiségekre, melyeket igény szerint módosíthatnak, javíthatnak is. A kosár automatikusan kiszámítja a rendelés végösszegét.

A rendelés elküldése
Ha a Vásárló megfelelőnek tartja a kosárban elhelyezett termékek mennyiségét, leellenőrizte a végösszeget, és úgy döntött, hogy meg szeretné vásárolni őket, akkor egyszerűen kattintson a "Pénztár" gombra. Áruházunkban lehetőség van regisztráció nélkül is a vásárlásra, ezért három lehetőség közül választhatnak Vevőink:

  • belépés már regisztrált vásárlóként
  • új vásárlóként regisztrálás
  • regisztráció nélküli vásárlás

Ha korábban már vásároltál áruházunkban, kérjük add meg a korábbi regisztráció során beállított e-mail címed és jelszavad. Ha új vásárlóként szeretnél regisztrálni, akkor add meg a vásárláshoz szükséges adataidat, amelyeket a rendszer eltárol, és a legközelebbi vásárlás alkalmával már csak be kell jelentkezned. Regisztráció nélküli vásárlás esetén add meg számlázási és szállítási címed.

A következő lépésben kiválasztható a megfelelő szállítási mód:

  • GLS házhozszállítás
  • GLS csomagpont: kizárólag mobiltelefonszámokat képes kezelni a rendszer. Vezetékes telefonszámok megadása esetén a futárszolgálat nem tudja kiszállítani a csomagpontra a megrendelt termékeket.
  • GLS csomagautomata: kizárólag mobiltelefonszámokat képes kezelni a rendszer. Vezetékes telefonszámok megadása esetén a futárszolgálat nem tudja kiszállítani a csomagautomatába a megrendelt termékeket.
  • MPL házhozszállítás
  • MPL csomagautomata
  • MPL PostaPont
  • MPL postán maradó szállítás

Személyes átvételre nincs lehetőség. Biatorbágyi telephelyünk nem funkcionál személyes átvételi pontként.
 

Ezt követően történik a megfelelő fizetési mód kiválasztása:

  • Utánvét - (készpénzes vagy kártyás fizetés házhozszállítás esetén, a küldemény átvételekor az Express One vagy a GLS futárszolgálat munkatársának)

Amennyiben egy Vevő utánvétes rendelése nem kerül átvételre, a következő rendelése leadásakor kizárólag előrefizetést teszünk lehetővé számára. 

GLS csomagpontra vagy csomagautomatába történő szállítás esetén kérjük tájékozódj a fizetési feltételekről a térképes keresőben, ugyanis nem minden helyszínen biztosított a bankkártyás fizetési lehetőség.

  • Bankkártyás fizetés SimplePay-el (VISA, VISA Electron, Mastercard, Maestro) - KIZÁRÓLAG MAGÁNSZEMÉLYEK SZÁMÁRA HASZNÁLHATÓ
  • Banki átutalás SimplePay-el - KIZÁRÓLAG MAGÁNSZEMÉLYEK SZÁMÁRA HASZNÁLHATÓ. A TRANZAKCIÓ VÉGREHAJTÁSÁRA 10 MUNKANAP ÁLL RENDELKEZÉSRE. AMENNYIBEN EZEN IDŐ ALATT NEM TÖRTÉNIK MEG AZ ÁTUTALÁS, A TRANZAKCIÓ AUTOMATIKUSAN VISSZAFORDÍTÁSRA KERÜL. KÜLFÖLDI BANKSZÁMLA ESETÉN A VISSZATÉRÍTÉS BANKTÓL FÜGGŐEN AKÁR TÖBB HETET IS IGÉNYBE VEHET.

Ha egyetértesz a megrendelés tartalmával, akkor a megrendelés elküldéséhez kattints a „Megrendelés” gombra.

 

Egészségpénztári számla igénylése

1. „Egészségpénztárra vásárlás” ablak kipipálása a megrendelés véglegesítése előtt

2. Egészségpénztár kiválasztása a legördülő listából

3. Tagkód beírása az erre a célra szolgáló mezőbe 


Árak
Áraink a rendelés időpontjában érvényes listaárak, amelyeket a webáruházban a termékek mellett találnak. Az árak bruttó árak, az ÁFÁ-t tartalmazzák, azonban a szállítási költséget nem. A szállítási költségek a pénztár folyamat során a megrendelés véglegesítése előtt, valamint a Vásárlási feltételek között is megtalálhatóak. Amennyiben a webáruházban hiba vagy hiányosság lép fel a termékeknél vagy az áraknál, fenntartjuk a jogot a korrekcióra. Ilyen esetben a hiba felismerése illetve módosítása után azonnal tájékoztatjuk a Vevőt az új adatokról. A Vevő ezt követően még egyszer megerősítheti a megrendelést, vagy lehetőség van arra, hogy bármely fél elálljon a szerződéstől.

A rendelések feldolgozása
A rendelések feldolgozása munkanapokon 24 órán belül megtörténik.

Adatbeviteli hibák javításának lehetősége
Az adatbeviteli hibák javítására a „Megrendelés” gomb megnyomása előtt van lehetőség.

Visszaigazolás
Minden rendelésről e-mailes visszajelzést küldünk. Ez azt jelenti, hogy a Vevő a rendelés feladását követően egy automatikus e-mailt kap a rendelés beérkezéséről és (később) egyet a várható szállítási időpontról. Telefonos egyeztetés esetén Vevőszolgálatunk áll rendelkezésre a visszaigazoló e-mailben található telefonszámon.

Fizetési feltételek
Áruházunkban utánvéttel, bankkártyával és SimplePay banki átutalással történő fizetésre van lehetőség. A SIMPLEPAY BANKKÁRTYÁS FIZETÉS ÉS A SIMPLEPAY BANKI ÁTUTALÁS KIZÁRÓLAG MAGÁNSZEMÉLYEK SZÁMÁRA HASZNÁLHATÓ.

Szállítás
Webáruházunkban rendelt küldemények szállítása és kézbesítése a cégünkkel szerződésben álló futárszolgálat által történik. A megrendelés leadását követően küldött visszaigazoló e-mail annak tényét közli, hogy a megrendelése sikeresen továbbításra került cégünkhöz. A megrendelés feldolgozása után a megrendelt árut a futárszolgálat részére átadjuk és értesítést küldünk a szállítás várható időpontjáról. A szállítás időpontjáról lehetőség van egyeztetni a futárszolgálattal a tőle kapott visszaigazoló e-mailben található telefonszámon.

A csomagok kézbesítése a futárszolgálat által munkanapokon történik 8-17 óra közötti időszakban. A szállítási határidő 3 munkanap a 12:00 óráig leadott megrendelések esetében. 12:00 óra után leadott megrendelések esetében a szállítási határidő 4 munkanap. A kiszállítások időbeni szervezését a megbízott futárszolgálat végzi. MPL által történő szállítások esetében a szállítási határidő meghosszabbodhat akár 5-7 munkanapra is.

Szállítási díjak

Szállítási díj (bruttó) Szállítási díj (bruttó)
Rendelési érték (bruttó) GLS házhozszállítás/csomagpont/csomagautomata MPL házhozszállítás/csomagautomata/PostaPont/postán maradó szállítás
0 - 9 999 Ft 1 790 Ft 2 590 Ft
10 000 - 17 999 Ft 1 490 Ft 2 390 Ft
18 000 Ft -  ingyenes ingyenes


Magyarország területén kívül szállítást nem vállalunk. 

A szállítástól elállás
Ha a webáruház a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a szerződésben meghatározott áru nem áll rendelkezésére, illetve a megrendelt szolgáltatást nem áll módjában nyújtani, köteles erről a megrendelőt tájékoztatni. A webáruház nem köt szerződést kiskorúakkal. A megrendelő a kereskedelmi feltételek elfogadásával nyilatkozik arról, hogy nagykorú.

A termék visszaküldése
A terméket csak eredeti állapotában és csomagolásában, hiánytalan mennyiségi, minőségi állapotában vesszük vissza.

Amennyiben a Vásárló eláll az adásvételtől, erre 14 naptári napon belül van lehetősége az áru átvételét követően. A visszaküldés tényét a hartmannwebshop@hartmann.info email-címen szükséges jelezni a rendelési kód megadásával. Ezt követően futárszolgálatunk felveszi a Vásárlóval a kapcsolatot a csomag visszaküldése kapcsán. A megrendelő viseli az áru visszaküldésével kapcsolatban felmerülő költségeket.

Szerződéskötés feltételeire vonatkozó tájékoztatás
A szerződéskötés nyelve magyar, a megkötött szerződés nem minősül írásba foglalt szerződésnek. A szerződés nem kerül iktatásra, utólag nem lesz hozzáférhető.

Elállási jog/Visszaszolgáltatási garancia
A Vásárló a szerződéstől 14 naptári napon belül indokolás nélkül elállhat. A Vásárló az elállás jogát attól a naptól kezdve gyakorolhatja, amikor az árut átvette. Az értékesítő köteles a Vásárló által kifizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb az elállást követő harminc napon belül visszatéríteni.
A Vásárló nem gyakorolhatja elállási jogát, amennyiben a megrendelt kozmetikai termék (krém, kötszer, stb.) csomagolását felbontotta, és/vagy rendeltetésszerű használatát már megkezdte.
A Vásárló viseli az elállási jog gyakorlása miatt az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerülő költségeket, ezenfelül egyéb költség nem terheli. Az értékesítő azonban követelheti az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését. Ha az elállási jog alapján visszaszállított áru nincs kifogástalan, újra eladható állapotban, akkor a Vásárló kártérítésre kötelezett, amennyiben az áru állapotának romlását, tönkremenését, vagy visszaadásának másmilyen ellehetetlenülését szándékosan vagy hanyagságból idézte elő.
Amennyiben a termékről felbontás során a kézbesítést végző személy (postai kézbesítő, futár) jelenlétében derül ki, hogy bizonyítottan sérült, és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, a termék visszavételét, az értékesítés törlését azonnal biztosítjuk. Bármilyen nemű sérülést, tartalomhiányt a küldemény kézbesítése során az átadó-átvevő közötti tényállási jegyzőkönyvnek kell tartalmaznia! Utólagos tartalomhiányért, esetleg sérülésért felelősséget vállalni nem tudunk!
Az elállási jog gyakorlására vonatkozó 45/2014. (II. 26.) Kormányrendelet szövegét letöltheti a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság honlapjáról.

Téves fizetés
Téves fizetés esetén az értékesítő a banki jóváírás után 15 munkanapon belül visszautalja a Vásárló által kifizetett összeget.

Tulajdonjogi kikötés
A leszállított áru a vételár teljes kifizetéséig a szállító tulajdonában marad. Amennyiben a Vásárló korábban már úgy rendelt terméket, hogy azt a kiszállítás során nem vette át (ide nem értve azt az esetet, amikor elállási jogával élt), vagy a Termék „nem kereste” jelzéssel érkezett vissza az Eladóhoz, az Eladó a megrendelés teljesítését a vételár és a szállítási költségek előre történő megfizetéséhez köti.

Eladó visszatarthatja a termék átadását, ameddig nem győződik meg arról, hogy a termék árának kifizetése sikeresen megtörtént az elektronikus fizetési megoldás használatával (ideértve azt az esetet is, amikor az átutalással fizetett termék esetén Vásárló a tagállama szerinti pénznemben utalja el a vételárat és az átváltás, valamint a banki jutalékok, költségek miatt Eladó nem kapja meg teljes mértékben a vételár és a szállítási díj összegét). Amennyiben a termék ára nem került teljes mértékben kifizetésre, az Eladó a vételár kiegészítésére hívhatja fel a Vásárlót.

Megrendelés módosítása, törlése
A 2001. évi CVIII. törvény értelmében a megrendelés leadásakor a Vásárló felé azonnal értesítést küld az eladó webáruház szoftvere a rendelés felvételének tényéről. Ez az értesítés nem minősül az Eladó és a Vásárló között létrejött szerződésnek! Csupán jelzi a Vásárlónak, hogy rendelési igényét rendszerünk regisztrálta és továbbította az Eladó illetékes munkatársa felé.

Amennyiben a Vásárlóhoz ez 48 órán belül nem érkezik meg, akkor a vásárló ajánlattételi kötöttségei megszűnnek.
Az Eladó a rendelés teljesítésének megkezdéséig megadja a lehetőséget a Vásárlónak rendelése visszavonására elektronikus úton. A rendelés teljesítésének megkezdésekor a Vásárló e-mailben és/vagy telefonon értesítést kap a teljesítés várható időtartamáról, és a teljesítés megkezdésének tényéről, ezután már csak személyesen vagy a „Kapcsolat menüpont alatt található elérhetőségek valamelyikén keresztül van lehetőség rendelésének visszavonására.

A megrendelés utólagos módosítására csak írásos formában, e-mailben kerülhet sor.