GY.I.K.
Regisztráció nélkül is tudok vásárolni?
Igen, lehetséges a regisztráció nélküli vásárlás is. Látogatóinkat azonban arra buzdítjuk, hogy preferálják a regisztrációt követő vásárlást, hiszen így könnyebben értesülhetnek újdonságainkról, akcióinkról.
Honnan tudom, hogy a rendelésem sikeresen leadtam?
A leadott rendelésről visszaigazoló e-mail-t küldünk a rendelés leadását követően a megadott email-címre. Ez még nem jelenti a megrendelés feldolgozását, és postára adását. Erről külön email-t küldünk.
Milyen szállítási módok közül választhatok?
Webáruházunkban az alábbi szállítási lehetőségek állnak rendelkezésre:
Szállítási díj (bruttó) | Szállítási díj (bruttó) | |
Rendelési érték (bruttó) | GLS házhozszállítás/csomagpont/csomagautomata | MPL házhozszállítás/csomagautomata/PostaPont/postán maradó szállítás |
0 - 9 999 Ft | 1 790 Ft | 2 590 Ft |
10 000 - 17 999 Ft | 1 490 Ft | 2 390 Ft |
18 000 Ft - | ingyenes | ingyenes |
Magyarország területén kívül szállítást nem vállalunk.
Milyen fizetési módok közül választhatok?
Áruházunkban utánvéttel, bankkártyával és SimplePay banki átutalással történő fizetésre van lehetőség. A SIMPLEPAY BANKKÁRTYÁS FIZETÉS ÉS A SIMPLEPAY BANKI ÁTUTALÁS KIZÁRÓLAG MAGÁNSZEMÉLYEK SZÁMÁRA HASZNÁLHATÓ.
BANKI ÁTUTALÁS ESETÉN A TRANZAKCIÓ VÉGREHAJTÁSÁRA 10 MUNKANAP ÁLL RENDELKEZÉSRE. AMENNYIBEN EZEN IDŐ ALATT NEM TÖRTÉNIK MEG AZ ÁTUTALÁS, A TRANZAKCIÓ AUTOMATIKUSAN VISSZAFORDÍTÁSRA KERÜL. KÜLFÖLDI BANKSZÁMLA ESETÉN A VISSZATÉRÍTÉS BANKTÓL FÜGGŐEN AKÁR TÖBB HETET IS IGÉNYBE VEHET.
GLS csomagpontra vagy csomagautomatába történő szállítás esetén kérjük tájékozódj a fizetési feltételekről a térképes keresőben, ugyanis nem minden helyszínen biztosított a bankkártyás fizetési lehetőség.
Amennyiben egy vevő utánvétes rendelése nem kerül átvételre, a következő rendelése leadásakor kizárólag előrefizetést teszünk lehetővé számára.
Mennyi a szállítási idő?
A megrendelés leadását és visszaigazolását követő 72 óra, amely kizárólag munkanapokra vonatkozik. MPL által történő szállítások esetén a szállítási határidő meghosszabbodhat.
Webáruházunk megrendeléseit futárszolgálat teljesíti. A csomagok kézbesítése munkanapokon történik 8-17 óra közötti időszakban.
A szállítási határidő munkanapokon 72 óra a 12:00-ig leadott rendelések esetében. Az ezt követően leadott rendeléseknél 4 munkanap a szállítási határidő. Kiszállítások időbeni szervezését a szállítással megbízott futárszolgálat végzi. A kiszállítással kapcsolatos tájékoztatást a futárszolgálat által küldött e-mailben lévő telefonszámon tud kérni.
Megváltoztathatom még a szállítási címemet egy már visszaigazolt rendelés esetén?
A szállítási cím már leadott megrendelés esetében nem változtató meg.
Hogyan regisztrálhatok az oldalra és ez milyen előnyökkel jár?
A regisztráció egyszerűen megtehető egy email-cím megadását követően, melyet automata email-ben visszaigazolunk. A regisztrált felhasználó könnyebben értesülhetnek újdonságainkról, akcióinkról.
Hogyan iratkozhatok fel hírlevélre?
A Hírlevélre történő feliratkozás a webshop bármely oldalának legalján a név, telefonszám, email-cím megadásával bármikor lehetséges.
Hogyan iratkozhatok le a hírlevélről?
A társaságunk által küldött hírlevelekről történő leiratkozásra lehetőség van a hírlevelünk alján található Leiratkozás gombra kattintva.
Van lehetőségem egészségpénztári számlát igényelni?
Igen, van erre lehetőség. Egészségpénztári számla igényléséhez kérjük feltüntetni a rendelés leadása során a „Megjegyzés a rendeléshez” rovatban az egészségpénztár nevét és a tagkódot.
A megrendeléssel, szállítással és egyéb kérdés/kérés esetén hová tudok fordulni?
Vevőszolgálatunk készségesen segít a hartmannwebshop@hartmann.info email-címen vagy a 23-536-935 telefonszámon.