Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.

GY.I.K.


Regisztráció nélkül is tudok vásárolni?

Igen, lehetséges a regisztráció nélküli vásárlás is. Látogatóinkat azonban arra buzdítjuk, hogy preferálják a regisztrációt követő vásárlást, hiszen így könnyebben értesülhetnek újdonságainkról, akcióinkról.

Honnan tudom, hogy a rendelésem sikeresen leadtam?

A leadott rendelésről visszaigazoló e-mail-t küldünk a rendelés leadását követően a megadott email-címre. Ez még nem jelenti a megrendelés feldolgozását, és postára adását. Erről külön email-t küldünk.

Milyen szállítási módok közül választhatok?

Webáruházunkban az alábbi szállítási lehetőségek állnak rendelkezésre:

  • Házhozszállítás futárszolgálattal
  • GLS csomagpont: kizárólag mobiltelefonszámokat képes kezelni a rendszer. Vezetékes telefonszámok megadása esetén a futárszolgálat nem tudja kiszállítani a csomagpontra a megrendelt termékeket.
  • GLS csomagautomata: kizárólag mobiltelefonszámokat képes kezelni a rendszer. Vezetékes telefonszámok megadása esetén a futárszolgálat nem tudja kiszállítani a csomagautomatába a megrendelt termékeket.

Mindegyik szállítási mód esetén a szállítás költsége bruttó 1.500 Ft. Bruttó 15.000 Ft feletti megrendelési érték esetében a szállítás ingyenes.

Milyen fizetési módok közül választhatok?

Áruházunkban utánvéttel, bankkártyával és SimplePay banki átutalással történő fizetésre van lehetőség. A SIMPLEPAY BANKKÁRTYÁS FIZETÉS ÉS A SIMPLEPAY BANKI ÁTUTALÁS KIZÁRÓLAG MAGÁNSZEMÉLYEK SZÁMÁRA HASZNÁLHATÓ.

BANKI ÁTUTALÁS ESETÉN A TRANZAKCIÓ VÉGREHAJTÁSÁRA 10 MUNKANAP ÁLL RENDELKEZÉSRE. AMENNYIBEN EZEN IDŐ ALATT NEM TÖRTÉNIK MEG AZ ÁTUTALÁS, A TRANZAKCIÓ AUTOMATIKUSAN VISSZAFORDÍTÁSRA KERÜL. KÜLFÖLDI BANKSZÁMLA ESETÉN A VISSZATÉRÍTÉS BANKTÓL FÜGGŐEN AKÁR TÖBB HETET IS IGÉNYBE VEHET.

GLS csomagpontra vagy csomagautomatába történő szállítás esetén kérjük tájékozódj a fizetési feltételekről a térképes keresőben, ugyanis nem minden helyszínen biztosított a bankkártyás fizetési lehetőség. 

Mennyi a szállítási idő?

A megrendelés leadását és visszaigazolását követő 72 óra, amely kizárólag munkanapokra vonatkozik.

Webáruházunk megrendeléseit futárszolgálat teljesíti. A csomagok kézbesítése munkanapokon történik 8-17 óra közötti időszakban.

A szállítási határidő munkanapokon 72 óra a 12:00-ig leadott rendelések esetében. Az ezt követően leadott rendeléseknél 4 munkanap a szállítási határidő. Kiszállítások időbeni szervezését a szállítással megbízott futárszolgálat végzi. A kiszállítással kapcsolatos tájékoztatást a futárszolgálat által küldött e-mailben lévő telefonszámon tud kérni.

Megváltoztathatom még a szállítási címemet egy már visszaigazolt rendelés esetén?

A szállítási cím már leadott megrendelés esetében nem változtató meg.

Hogyan regisztrálhatok az oldalra és ez milyen előnyökkel jár?

A regisztráció egyszerűen megtehető egy email-cím megadását követően, melyet automata email-ben visszaigazolunk. A regisztrált felhasználó könnyebben értesülhetnek újdonságainkról, akcióinkról.

Hogyan iratkozhatok fel hírlevélre?

A Hírlevélre történő feliratkozás a webshop bármely oldalának legalján a név, telefonszám, email-cím megadásával bármikor lehetséges.

Hogyan iratkozhatok le a hírlevélről?

A társaságunk által küldött hírlevelekről történő leiratkozásra lehetőség van a hírlevelünk alján található Leiratkozás gombra kattintva.

A megrendeléssel, szállítással és egyéb kérdés/kérés esetén hová tudok fordulni?

Vevőszolgálatunk készségesen segít a hartmannwebshop@hartmann.info email-címen vagy a 23-536-935 telefonszámon.